follow | dash
✿Jom Order✿

 
 



 

Hyep !
Korang Mahu Order Tak ?
Order ape..
Hehehe..
edit blog lah..
okey saya ambil tempahan 
blog untuk
washed denim/denim and blogskins
mahu tak ??
kalau yang biasa tu saya boleh buat
takut tak elok lah..

Berapa Ringgit ?

okey saya ambil Rm5.00
 Murah kan...
but..
Rm5.00 untuk tempah blogskins..

Tambahan:
untuk blogskns..
Rm2.00
untuk..

*Header
*Assalamualikum (Gambar Sendiri)
*lagu dalam blog

P/s: klau nk sume tu semuanya Rm 7.00

Untuk Washed denim/denim
saya ambik RM10.00

Dalam Rm10.00 
tu saya akan edit

*background sidebar
*background post title
*background body
*header Kartoon (Itu Kalau korang nak lah)  
*button like fb
*note bawah post
* cute cursors
*dan banyak agy..

Tambahan :
RM2.00 untuk..
*header gambar sendiri
*cursors sendiri
*welcome note 
   
 Korang boleh pilih yang mna satu korang nak oder..
washed denim/denim..
bahagian RM10
korang buleh pilih..

Macam mana nak oder ?
kowang boleh gi at facebook saya..

Saya ambil tempahan secara top up !!
ikut suke korang lah kalau nk top up tros pown boleh..
or korang bli kad..kasi no pin tu at saya..

jika orang dah buat tempahan, saya dah buat blog tu untuk dy..
dy ta bayar pulak tu..
saya akan ambil tindakan...
  

   


 

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY LINKS SHOUTBOX

Assalamualaikum ! thanks for coming !