follow | dash
JOM ODER !



Assalamualaikumm !
Hi Korang !
tempahan Blog dah bukak !
Jom lah oder !
kita orang buleh edit blog korang secantik-cantiknya !
kita orang buleh buat blog korang 
jadi  Blogskins,Washed Denim, N blog Biasa.. 

Blogskins Saya Ambik Harga Dalam 
RM8.00 
( Kita orang akan edit blog korang semuanya ! )
Murah kann !

Kalau Header korang nak cun-cun !
macam nii
( klik Untuk Tumbuhbesar )

korang buleh buat tempahan kat kawan saya !
Melalui Fanpage diye..
- korang mesti kenal punya - !

Untuk Washed Denim 
Saya ambik harga RM 15.00
Kenapa Mahal sangat ?
Don't Woriii !
Kitaorang akan edit blog korang lawa-lawa punyaa !
Sekali Dengan Header cun-cun dari kawan saya tuu !!
Muahehehe ! 

Kalo Nak buat blog biase..
kitaorang ambikk Rm5..
Csz kitaorang akan edit biasa-biasa ja..
Butt ! Kalo nak Header Cun-cun tuu !
Korang oder lah kat kawan safi tuu ok.. !

Macam mana nak bayar ?

Ok Kitaorang ambil secara top up !
sma ngan kwan safi tuu..
Senang kan ?!
ta payah nak bank in - bank in nii !
 P/s : sebelum kitaorang edit blog or buat header cun-cun kat korang..
korang kena bayar dahulu... Dalam masa 24hour yer..

Macam Mana Nak Oderr ??

Kalo Nak Edit blog korang boleh contact saya
kat fanpage saya...

Kalo nak header cumel-cumel korang contact kat 

TERIMA KASIHH !








1 Comments:

Blogger cikk lolly said...

I love itt !

 

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY LINKS SHOUTBOX

Assalamualaikum ! thanks for coming !