follow | dash
✿Ohh !! Anti Ke Tidakk ? ✿

Asslamualaikumm !!! Hi Comell takk ?? hihihi !! Gedikk ade lahh weyhh ! hehehe !! 
 ANTI KE TIDAKK ??
Entrii ape yang aku postt nii? hehehe... "Anti Ke Tidakk ?? "  Ahakkss !! humm aku tak tahu lah sama ade aku ni anti diye atau takk? orangg tue-tue cakap jangan antii lama-lama nanti kempunan pulakk ! Heloo ! soriii sikiitt ! aku bukan orang macam tuu kalau aku dah cop diya sebagaii orang yangg paling aku antii ! humm ! alamatnya !lama jugaaa lah aku antii diye ! entahh kenapa lah aku tak suke sangat dengan diye ! Seriouslyy ! aku gile antii sesangat dngan diyee ! Time kat sekolah, Perhhh ! aku lagi menyampah tengok muka diye ! buat sakit hati akuu je ! tengok muka diya ! kalo lawa ta pa lah pulakk ! (sebenarnya diye tuu hensem lah juga ! tapi kalah dengan Lee Joon akuu - kumpulan MBLAQ - lagi hensemm oo! hikkx33 )  Sorii buat gedik kejap ! tapi kann ! aku teringin juga nak kawan dengan diye ! nampak diye pon sporting macm aku ! ( AhakkS!!!! Perasan ~!) nampak otak diye sama juga dengan akuu.. tapi bila aku dapat tau yang die tu juga anti dengan budak perempuan yangg EHMSSX88 ! Faham kann.. =DD ! Helloo ! Cekk abang aku pon boleh anti mamat jenis macam kaww ! BTW diye ta anti aku ponn ! but aku ni yang overr dost terlebihh !! Hehehe....  
Satu Hari nii ! Diye n kawan diye tuu datang kat koperasi !! Dah lah haritu aku kena tugas jaga koperasii nii ! i'ts okeyy ! Ade Akak Koop Yangg Paling Aku Sayangg nii ! suruhh aku pi layan diyee ! Diye pon tahu yang aku ni  gile antii sesangat mamat tuu ! Hurmm ta hapelahh aku layan ! dengann baikkk  ... Baikk ??
Perhhh ! Baik lah sangat ! cara perckpan aku tuu style gile lhh weyhh !hehehe Pahem-pahem jelah !
Ta pe lahh Akuu layan ! hem kalu aku ta layan kang ade pulakk gosip yang aku ni ta retii layan pelangan !!
Errr !! susehh betoll lah kan !

Copp-copp ! Hah Nak bgtaw sebelum dia mai kat koperasi muka dia ! perhhh Masam mencukaa habiss ! aku rasan muka berukk lagi lawa lah weyhh ! hehehehe !!!

Aku : Hermm Nak Apa? ( Kasar sikitt )
AntiiDost : Nak Panadol 2 dan air mineral satu..

Sokeyhh ! pegi lah ambikk air mineral + Panadol tuu.. time aku pi ambikk barang ! aku perasan yang dia ade tengokk akuu ! ! sokeyhh dia bg duitt ! Ahakkss ! time tu otak aku pegi melayang kemana entahh ! aku saja bawa duit ke kaunter lainn saja-saja nak coverr ! ( arhh minah coverr !) hehehe !  aku saja jatuhkan pen kat bawahh ! time pen tu jatuhh ! aku cari kalkulator ! ahahahahah !! ' pengawas koop ape nii ? math lemahh ? " hahahahaha !! bek ta yah jadii kann !!
Sokeyy !! aku bagi duit bakii balikk kat diyee ! RM9;90 _ duit bakii tuu- Sokeyy lepastuu diye maii tanya akuu !!

AntiiDost : Ehh tadi bukan bagi RM5 ke?
Aku : RM5 ke? bukan Rm10 ke..?
 AntiiDost : Ta lah orang bagi RM5 Ringgit lahh !

Hahaha !! Seriouss weyhh time tuu ! muka aku merahh gilee ! sebab tahan maluu ! time tahan maluuu tuu !! tataw nak buat jadii blurrr btoll lahh weyhh !! Hahahah !! Tu lah Anti sesangat orang tuu ! kan kena blikk !!
Hari nii ( sabtu, 19/5) kita orang kena datang sekolah  sebab ade sukan tara ! =))
ta pe lahh ! terserempak dengan membe diye ! member diye cakap
 " Ingat tataw maluu dahh "    
Ahhh !! Malunyee !! Budak Anti dostt tu ! siapp gelak lagi kat Aku !! Arhh ! geramnyaa !!
Sabor je lah Wahaii SAFI RAIHANAH ! Ahehehehkkss !

Start Ari tuu Aku mula bebaikk dengan diyee !! diyee ponn kalo jumpe akuu sengehx22 sampaii kat telinga !!
hahaha !! jahatt !!

Okeyy situ saya cerita saya !! Sekian Terima Kasihh !

Older Post | Newer Post
paradise


ABOUT ME ENTRY LINKS SHOUTBOX

Assalamualaikum ! thanks for coming !